Nedan finns ett urval av bilder från One Ways reklamkampanj anno 2012.
Det känns nytt och fräscht (ironi) och inte alls vad man förväntat sig.
Jag skulle verkligen vilja veta vad deras marknadschef tänkte....
Not too hot for me!
WYSI not WYG |
Härlig kombo: Isbjörnar, stavar och halvnakna tjejer |
Första sidan på One Ways hemsida |
Verkligen, hur tänkte de? Tråkigt grepp år 2012. Att försöka hitta kopplingen mellan isbjörnar, baddräktsmodeller och skidstavar - det kan ta många distanspass i anspråk.
SvaraRaderaVi lär ha att göra resten av rullskidsäsongen! ;-)
RaderaFörlåt med AHAHAHAHAHAA!! Vad FAAN?!?! :D
SvaraRaderaDet här är ju så dumt att det är helt fantastiskt!
Har du sett denna annons i tryck?
SvaraRaderaJag har just skrivit en anmälan mot annonsen, vi får se var det landar!
Nej, bara på webben. Men enl. rykten ska hela deras nya katalog för vintersäsongen gå i samma stil. Fast då även med (halv)nakna män. Då är det väl i alla fall jämställt och bra? *suck* Riktigt lågt.
Raderamärkligt! och upprörande....
SvaraRaderaSvaret är att OW tänkte inte alls.
SvaraRaderaHittills har OW gjort allting nästan rätt (deras hemsida är inget vidare) men detta är bottennapp modell större.
Verkligen! Det är svårt att förstå hur det här materialet har lyckats kommit förbi idéstadiet utan att någon satt stopp för det. OW är ju trots allt ett stort företag och officiell leverantör till Vasaloppet så det känns som att de borde ha någon slags lägsta nivå att leva upp till?
RaderaGå in och kika på www.saljgrejmedtjej.se
SvaraRadera